ח"כ יואב בן צור: "חושש מאוד ממה שיהיה במירון"

    אייל ראובן 1 Comment on ח"כ יואב בן צור: "חושש מאוד ממה שיהיה במירון"

    ח"כ יואב בן צור במהדורת סוף השבוע: "אני יודע בדיוק מה זה מירון ואני ממש חושש שהפעם אנחנו נגיע למציאות שלא חלמנו עליה. אני אומר לאנשים שאולי עדיף לא לנסוע לשם. אף אחד לא ביקש מ-250 אלף מוסלמים שעלו להר הבית כרטיס כניסה. אצל החרדים האצבע קלה על ההדק"

    צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יואב בן צור (ש"ס) שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס להתבטאותו של ח"כ יום טוב כלפון מימינה אתמול. "ההשוואה שעשה אתמול כלפון בין מועצת השורא למועצת חכמי התורה רק מראה על הבורות ונלוזות שלהם, זה ראוי לכל גינוי. זה חלק מההידרדרות של ימינה ממפלגה דתית לאומית למפלגה שמאלנית חילונית שפוגעת בכל הקדוש והיקר".

    בן צור תקף: "הם מדרדרים את המדינה. עכשיו זה פוגע גם בחיי אדם. 19 קורבנות בחודש האחרון, זה גל טרור שלא חווינו הרבה שנים. וכדי לשמר את השלטון עדיין נכנעים לכל הדרישות ההזויות של מועצת השורא ורע"מ. לאן עוד נגיע?"

    בן צור התייחס לקריאתו של יו"ר רע"מ למפלגות החרדיות להצטרף לקואליציה: "אנחנו לא צריכים את הטובות שלו ולא רוצים לשבת בממשלה רעה כזו שהורסת כל חלקה טובה".

    ביחס להילולא במירון, הביע בן צור חששות בקשר למתווה החדש: "אתמול העליתי הצעה לסדר במליאה – למה כשאדם נכנס להר הבית אף אחד לא לוקח ממנו כסף? אם אדם רוצה לעלות למירון ברגל הוא לא יכול להכנס. נעשה פה מעשה שלא ייעשה. פונים אלי עשרות אנשים שלא מצליחים להשיג כרטיסים. אני לא יודע למי חילקו את הכרטיסים. יש הסכמים עם כל מיני קבוצות שקיבלו אלפי כרטיסים".

    לדבריו "אני יודע בדיוק מה זה מירון ואני ממש חושש שהפעם אנחנו נגיע למציאות שלא חלמנו עליה. אני אומר לאנשים שאולי עדיף לא לנסוע לשם. אף אחד לא ביקש מ-250 אלף מוסלמים שעלו להר הבית כרטיס כניסה. אצל החרדים האצבע קלה על ההדק".

    בן צור התייחס למצב הפוליטי: "אף אחד לא אמר שביום הראשון נצליח להפיל את הממשלה. מי שחושב שזה בום וגמרנו טועה. אני מאמין שנצליח להעביר את החוק לפיזור הכנסת בקרוב, גם אם בטרומית וזה יצור דינאמיקה מסוימת. אנשים יבינו שהכיסא מתנדנד".

    עוד אמר: "אני לא נותן הרבה סיכויים לממשלה חלופית, אבל כמובן שזו האפשרות האידאלית, בראשות נתניהו, לא שום דבר אחר. איננו חוששים גם מבחירות. אני בטוח שנצלח את ה-61 וכולם יתחזקו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יש כל שנה חצי מליון איש שעלו להר
      השנה פתחו לתשעים אלף איש מסתבר שיהיו אנשים שרוצים ולא יכלו לקנות הגיוני…
      וההשוואה להר הבית לא קבילה כי בהר הבית לא היה אסון, אני באמת לא מבינה את הטענות אני בטוחה שאם הייתם בקוליאציה
      לא הייתם מזיזים אצבע לטובת ההילולא שנה שעברה דרעי הפעיל לחצים שיפתחו את ההר, וקרה אסון כי לא היינו זהירים מספיק
      הייתי מצפה שיתפטר כן! שיקח את האחריות